Ta strona używa cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na stosowanie plików cookies. OK Szczegóły w polityce prywatności

Kapitał ludzki


Temat IV: Reklama na facebooku dla początkujących

Artur Jabłoński - zajmuje się szeroko pojętą komunikacją marketingową. Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje unikalne projekty dla firm i instytucji różnego typu – od korporacji przez MŚP po instytucje kultury, startupy czy urzędy. Pracował i pracuje m.in. z: Ista Shared Services, OtoDom, Allegro, urzędem miasta Gdynia, urzędem miasta Toruń, ING, Radio PiK, Stiegelmayer i innymi. W branży od 2010 roku. Doświadczenie zdobywał koordynując działania marketingowe i projekty komunikacyjne w firmach (Exea, Smart Space) i w agencjach reklamowych, gdzie odpowiadał za działania dla marek takich jak Polpharma, Makro, Danone czy BIC. Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com. - Regularnie publikuje również w magazynach branżowych takich jak „Brief” czy „Marketing w Praktyce”. Wykładowca UMK w Toruniu, studiów podyplomowych WSAiB w Gdyni, Politechniki Białostockiej, WSB w Toruniu, WSB w Bydgoszczy i WSB w Gdańsku. Prelegent i uczestnik paneli na konferencjach w całej Polsce.

Temat: ”Reklama na facebooku dla początkujących"

Dobrze skonfigurowana reklama na Facebooku daje niesamowite wyniki i otwiera mnóstwo możliwości. Możesz ją precyzyjnie kierować do ludzi o konkretnych zainteresowaniach. Możesz dotrzeć do osób, które były na Twojej stronie, są w Twoim newsletterze czy są podobni do Twoich klientów.

Termin: 7.12.2017r.(czwartek)

Czas: 10:00 – 16:00

Rejestracja

WAŻNE! ROSZĘ ZE SOBĄ ZABRAĆ LAPTOPA.

Miejsce: Moniuszki 7 Centrum Biurowo - Szkoleniowe, Katowice, ul. Moniuszki 7, I piętro -  Sala Pisakowa

Program

MODUŁ 1:  9:00 – 10:30

Jak działa reklama na Facebooku?

Panel reklamowy na Facebooku – jak działa. Możliwe rodzaje kampanii i reklam – omówienie. Modele rozliczeniowe – który wybrać i dlaczego? Jak czytać raporty reklamowe FB i wyciągać wnioski. Ustawienia konta, faktury, rozliczenia

PRZERWA KAWOWA, godz. 10:30 – 10:45

MODUŁ 2: 10:45 – 12:15

Grupy docelowe

Kierowanie reklam po zainteresowaniach. Jak zdobyć informację o zainteresowaniach grupy za pomocą narzędzi zewnętrznych (FastTony.es).
Zaawansowane metody kierowania reklam: bazy mailingowe, bazy kontaktowe, odbiorcy podobni do naszych klientów.

PRZERWA LUNCH, godz. 12:15 – 12:30

MODUŁ 3 : 12:30 – 14:00

Tworzenie i optymalizowanie kampanii

Uruchamianie reklamy na Facebooku krok po kroku. Najczęstsze błędy. Skuteczne grafiki – czyli jakie (przykłady, wzory). Jak pisać teksty reklam.
Testy A/B kampanii. Optymalizowanie kosztów kampanii. Analiza wyników, która daje efekty.

PRZERWA KAWOWA, godz. 14:00 – 14:15

MODUŁ 4: 14:15 – 16:00

Remarketing

Pixel Facebooka – instalacja i konfiguracja.
Podstawowe i zaawansowane opcje remarketingu na Facebooku (od osób, które były na stronie po niezaangażowanych fanów i widzów naszych filmów wideo).