Ta strona używa cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na stosowanie plików cookies. OK Szczegóły w polityce prywatności

Kapitał ludzki


Temat II: Skuteczna optymalizacja SEO stron dla wyszukiwarek internetowych w 2017 r.

Sławomir Borowy – specjalista od e-marketingu z blisko 10-letnim doświadczeniem w sektorze B2B. Współpracuje zarówno ze dużymi, rozpoznawalnymi markami, jak również mniejszymi firmami o lokalnym zasięgu. Prowadzi agencję marketingową Asante, działa też w zespole katowickiej agencji 4people. Od 4 lat aktywnie działa jako szkoleniowiec i prezenter – prowadził wykłady na konferencjach SilesiaSEM i Festiwal SEO, szkolenia zamknięte z zakresu e-marketingu dla menadżerów, a nawet warsztaty z podstaw obsługi komputera i internetu dla nauczycieli w kenijskiej Kiberze. Po godzinach uprawia e-sport, ale też biega, roweruje i zwiedza świat.

Temat: Skuteczna optymalizacja SEO stron dla wyszukiwarek internetowych w 2017r.

Grupa docelowa:

Specjaliści odpowiedzialni za przygotowywanie i aktualizowanie firmowych stron internetowych oraz samodzielni freelancerzy posiadający swoje strony internetowe.

Szkolenie skierowane jest do osób posiadających podstawową wiedzę z zakresu języka HTML lub sprawnie poruszają się po wybranym systemie CMS (do zarządzania treścią w stronach internetowych). Zdobyta wiedza pozwoli poprawić swoje serwisy tak, aby zdobywały więcej wizyt z wyszukiwarek internetowych.

Termin: 25.10.2017r. UWAGA! zmiana terminu: 9.11.2017r.

Czas: 10:00 – 16:00

Rejestracja zakończona.

WAŻNE! PROSZĘ ZE SOBĄ ZABRAĆ LAPTOPA. Jeśli prowadzicie serwis, dobrze będzie mieć pod ręką komputer i zajrzeć do siebie jak to działa.

Miejsce: Park Przemysłowo-Technologiczny REVITA PARK, ul. Żelazna 17 C, Sala C23

Program

MODUŁ  I:Czym jest optymalizacja (godz. 10.00 – 12:00)

  1. Dlaczego optymalizujemy strony internetowe?
  2. Jak Google „rozumie” nasze strony internetowe
  3. Typowe problemy, jakie mają wyszukiwarki z pobieraniem treści stron WWW i ich konsekwencje.

PRZERWA KAWOWA, godz. 12:00 – 12:15

MODUŁ  II: Optymalizujemy firmową stronę internetową (godz. 12:15 – 14:30)

  1. Treść i grafiki – poprawiamy to co widać.
  2. Znaczniki „meta” – poprawiamy to, czego nie widać
  3. Badamy szybkość i i przyspieszamy czas ładowania strony
  4. Przyjazność strony dla urządzeń mobilnych

LUNCH, godz. 14:30 – 14:45 (we własnym zakresie)

MODUŁ  III – Konfiguracja konwersji w Google Analytics (godz. 14:45 – 16:00)

  1. Narzędzia pomocne w ocenie stanu optymalizacji strony
  2. Strategie planowania i wdrażania rozwiązań optymalizacyjnych dla dużych serwisów
  3. Ocena konkurencji – jej zasięgu i skuteczności rozwiązań w konkurencyjnych serwisach.